Friday, November 19, 2010

:: bangsarian ::



bangsarian,
saya rindu kamu
ye kamu
boleh ke kite seperti dulu
betol ke saya sudah tidak diperlu
saya mula malu

jauh disudut hati
saya ingin kamu disisi
sperti awal kite brkomunikasi
banyak yg kita kongsi

dari jauh saya sering mmerhati
wlaupn kite tidak brkomunikasi
tapi kamu tetap dihati
dah prasaan sayang tk pernah mati

saya tau kamu tidak merasai
tp sye sperti kehilangan lokasi
kehilangan tempat tuk ditangisi
ckuplah skadar kegembiraan dikongsi

ema..kamu seorang pendengar setia
sering ade dan mlayani saya
dija..awk adalah yg terkuat pernah saye jumpa
wlaupn kita tidak sperti dulu bkongsi segala
lexa..awk adelah sifu dan mahaguru
slaku pngajar dan cikgu
afnie..kamu pengikat kasih
tkpernah abes ku brterime kasih

saya rindu kalian yg dulu
wlaupn kehadiran saya tidak dialu
dan saya mula rse malu
sperti tidak ingin bertemu

tapi kalian tetap kenangan terindah bagiku..

No comments:

Post a Comment